maandag 30 september 2019

New lease of life

Zaterdag was ik bij 'Meester in Leer' in de Raakshalle om te vragen of hij mijn twee lederen jasjes kon bewerken.
Na wat uitleg mijnerzijds en metingen zijnerzijds zijn we eruit gekomen. 
Jasje 1 heeft stoffen manchetten die aardig versleten zijn, dit jasje kocht ik 6 jaar geleden voor €5! Het leer heeft een prachtige slijtagelook, dat laat ik ook zo. Wel komen er nieuwe manchetten aan en worden de mouwen iets korter. 
Jasje 2 kocht ik tijdens ons laatste bezoek in Rome voor €30. Mooi model maar de mouwen zijn te wijd en te lang. Dus ook deze wordt aangepast! 

Totaal kost het €100 maar voor ambachtswerk door een vakman is dat niet duur. Over twee weken zijn ze klaar, ik zal dan een klein interview met Denny en foto's plaatsen van zijn atelier en werk. 
Via deze link kan je naar zijn instagram https://instagram.com/meester_in_leer?igshid=1t8d1ca1whg8p 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten