donderdag 6 juni 2019

Spanning

Vandaag een spannende dag voor de examenkandidaten van mijn mentorgroep en die van collega Dianne.

De CGI's vinden plaats. CGI staat voor Criterium Gericht Interview. Aan de hand van verschillende bewijzen voeren docent en assessor een gesprek met de student. Op deze manier worden 3 examenonderdelen beoordeeld. Voor ons als docenten ook nieuw, vorige jaren was er ander examenmateriaal.
Ik beoordeel de studenten van Dianne samen met iemand die hen niet kent, mijn studenten voeren het gesprek met Dianne en een tweede assessor.

Vanmiddag staan Dianne en ik voor nog een uitdaging. De voorlichting aan studenten/ouders van een nieuw leertraject in samenwerking met een zorginstelling.

Voelt alsof ik zelf examen heb....spannende tijden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten