zaterdag 29 juni 2019

Gittha.nl

Vorig jaar kocht ik de platte MYS sandaaltjes  met 3 lusjes bij Gittha die op de Grote markt stond. https://emmalouisesanders.blogspot.com/2018/07/zaterdag-relaxdag.html 
Zie hier de blog van toen. Ik heb ze heel veel gedragen, de veters wisselden met mijn outfit mee. Rood, zwart en lichtblauw heb ik toen gekocht. 

Vandaag stond Gittha er weer, ik heb de sleehakken gekocht, deze hebben 6 lusjes en er zijn vele varianten van rijgen mogelijk. 
Bij het passen zaten er terracotta kleurige suedine veters in, ik moest er even aan wennen maar Mich vond het erg mooi. Ik heb ook nog cremekleurige suedine verers, die kreeg ik van Gittha cadeau omdat ik haar promoot 😊

2 paar zolen, 5 kleuren veters en verschillende manieren van rijgen. Met de platte variant in combinatie met de veters van bikini-stof kan je ook het water in. Veel schoen in 1! Ideaal voor in de koffer en bij iedere outfit stijlvolle schoen! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten