zaterdag 19 januari 2019

Laatste halte

Gisteren hebben we mijn schoonvader naar zijn laatste halte gebracht.
Het was koud maar de hoeveelheid mensen bij de kerkdienst was warm. De dienst was zoals Frans het wilde en stond in het teken van de terugkeer van zijn lichaam naar God. Het was mooi en ingetogen.
Daarna koffie en een bossche bol en een praatje met familie. Na de lunch met de inner circle zijn Mich en ik met ons gezin richting Haarlem gegaan, even een borrel nemen op Frans.

Vandaag werd ik pas om 11:00 wakker, voor mij erg laat. Geslapen zonder spanning, wetende dat het zo goed is.

De zon schijnt.

2 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd lieve Em en Mich.
    Ik hoop dat er veel lieve mensen zijn die jullie knuffen als er n knuf nodig is een mond aanbieden als er gepraat moet worden en n oor als er geluisterd moet worden XxX

    BeantwoordenVerwijderen