donderdag 3 januari 2019

Het nieuwe jaar

Het nieuwe jaar is 3 dagen oud en bij deze wens ik je nogmaals een gezond en fijn 2019!

Wat 2019 gaat brengen weet niemand maar een mens zal nooit zonder liefde, geluk en vreugde zitten, net zo min ontkomen we aan verdriet, pijn en eenzaamheid.

Bij ons thuis zal het even aanpassen worden vanaf februari omdat mijn man een ander rooster gaat draaien. Maar ook dat zal zich voegen. Volgende week gaat het "schooljaar" gewoon verder waar we gebleven zijn voor de kerstvakantie, ik begin nu pas te wennen aan de schoolkalender.

2018 was voor mij en mijn kinderen een goed jaar, wij mochten alledrie een diploma in ontvangst nemen. Vaste contracten voor mij en zoon, een tussenjaar voor mijn dochter waren het resultaat van hard werken.

Michèl en ik hebben het oude jaar in stijl afgesloten, zoals mijn schoonvader zei:"In carnavalskleren."

We zijn net als twee jaar geleden naar een feest in de Toneelschuur geweest; Fête des Têtes. Het thema was dit jaar Maskerade, we zijn helemaal los gegaan qua kostuums en kapsel. De kostuums hebben we gehuurd bij Atelier Paladijne, hier in Haarlem, mijn haar is gedaan door Koen en Zusanna van Toni&Guy. Hof-fotograaf was Ron de Gruyl, ben benieuwd naar de resultaten...

Onderweg in de bus kregen we een compliment van de chaffeur, op straat wilden mensen met ons op de foto en bij het feest kwamen mensen onze kostuums bewonderen, het was echt zo leuk om verkleed te zijn...

Kapsel door Koen en Zusanne van T&G
Alleen fluitjes gingen onder de neus door

Mijn Louis

Hello

Spooky

Louise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten