maandag 6 januari 2020

Kriebels

In 2015 was het, ik voelde al een paar dagen een kriebel bij m'n linkeroog, ik dacht een wimper die dwars zat.
Daarna een bultje bij mn wenkbrauw en jeuk, heel veel jeuk.
Naar de huisarts, die zei dat het uitslag was. Een paar dagen, pijn en jeuk bij mn oog verder ging ik weer naar de tweede huisarts van de praktijk. Die gaf een andere diagnose maar zei ook dat behandeling nu te laat was.

Ik ben bijna tweeenhalve week uitgeteld geweest. Een dik gezicht, pijn, beroerd en nog meer jeuk!! Gordelroos was het! Het waterpokvirus, lage weerstand en stress samen was de oorzaak. Het virus blijft in je lichaam en kan weer de kop opsteken...

Sinds twee dagen kriebelt het weer en heb ik bultjes bij mn wenkbrauw. Vandaag gestart met een kuur van 7 dagen. Hoop dat het aanslaat, voel me (nog) niet ziek gelukkig....

Nu op mn handen zitten, als er blaasjes komen mogen die absoluut niet opengekrabt worden want dan zit ik zo onder....

Heb hier geen zin in en ook geen tijd voor, over twee weken start een nieuwe BBL groep en er moet nog heel wat gebeuren....
krijg er de kriebels van....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten