vrijdag 6 juli 2018

Graduation!

Bijzonder moment
Gisteren heb ik mijn diploma in ontvangst mogen nemen samen met mijn studiegenoten, helaas was één van hen te ziek om erbij te zijn.

Onder toeziend oog van mijn gezin (helaas ook zonder zoon ivm zijn werk), mijn begeleider H, manager en lieve collega's kreeg ik een kleine speech en tekende ik mijn diploma. Ik ben trots!
Op de lange weg die me heeft gebracht naar waar ik nu sta. Op de strijd die nu klaar is. Op mijn man en gezin. Op mijn studenten. Op mijn gemiddelde cijfer 8 op hbo niveau!
Op mezelf!

Vandaag de diplomering van mijn meisje en volgende week is mijn zoon aan de beurt. 3 gediplomeerden in 1 gezin. Ik ben een trotse vrouw en moeder ❤️ en oja:
Leraar Tweedegraads Gezondheidszorg en Welzijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten