maandag 9 januari 2017

Naar m'n werk

Vanmorgen heb ik een ochtenddienst gedraaid bij de Rijp, waar ik al sinds 2009 werk. Toch is dat niet meer 'mijn werk', als ik die term gebruik, bedoel ik tegenwoordig mijn werk als beginnend docent verpleegkunde bij RocTop. 

Daar ben ik sinds 1 augustus 3 dagen in de week, heb mijn eigen mentorgroep, geef les aan twee andere groepen en een eigen werkplek op kantoor bij lieve collega's met heel veel ervaring. Ik voel me thuis voor de klas, in de school en tussen de leerlingen. Ik krijg er zoveel energie van, het maakt me oprecht gelukkig. 

Morgen 'mag' ik weer! Na twee weken kerstvakantie heb ik er weer zo'n zin in. 
Morgenmiddag zie ik 'mijn' leerlingen weer, ik heb ze gemist! Mijn druktemakers, mobiele telefoon-verslaafden, lachebekjes, mopperkonten, serieuze koppen en 'ach ik moet toch'

Ik ben verpleegkundige bij de Rijp maar vooral ben ik 'Mevrouw' 'juf' en 'juf Emma' bij RocTop! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten