vrijdag 24 juni 2016

Bedankje

Onderstaande tekst komt binnenkort in de nieuwsbrief van m'n werk. 

Bedankje! 
Via deze weg wil ik Jeanne, Marijke en al mijn lieve collega's van de 4de etage bedanken voor de mooie pioenrozen die ik heb gekregen voor het behalen van mijn propedeuse. 
Het afgelopen jaar heb ik de eerste twee leerjaren van de 4-jarige opleiding tot Docent Gezondheidszorg&Welzijn afgerond. Zonder de medewerking, ruimte en begrip van Jeanne, Marijke en het team was dat niet gelukt! 
Per 1 september ga ik 3 dagen werken als aankomend docent op de school waar ik stage heb gelopen en verder met het 3de leerjaar. 

Na 16 jaar werken in de zorg is het tijd voor de volgende stap maar helemaal afscheid nemen doe ik niet, als flexmedewerker blijf ik voor 8 uur per week verbonden aan de Rijp, hoef ik de bewoners en collega's niet te missen! 

Liefs Emma Sanders 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten