vrijdag 29 april 2016

Voorjaar

Soms de zon, iets vaker een bui. We hebben nog niet veel buiten kunnen zitten.
Dus blijven we binnen en bereiden ons voor op de mooiere dagen die komen. 

Mijn lief heeft tuinlampjes gemaakt van weckpotten, de eerste zijn al besteld door vrienden. Mijn schoonouders hebben er ook al twee in de tuin staan. 



Ik ben weer aan de haaknaald, het grijze vestje was het eerste grote project sinds ik studeer. Als ontspanning na het leren is  haken een perfecte hobby, hoofd en handen in balans. 

Bij Zeeman hebben ze katoen, wol en acryl dat prima materiaal is om mee te werken. Vandaag weer 5 bollen katoen gekocht, in mooi gebroken wit. Ben begonnen met een lang vest in een open patroon, lekker voor de zomer. 



Morgen ga ik Elizabeth helpen bij de opening van haar winkel Bubab in Haarlem, op nummer 4 in Jacobijnestraat ben je van harte welkom! 


Zondag maar weer aan de studie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten