donderdag 9 juni 2016

Warme lunch

Mijn zoon is bijna 20, een prachtige jongeman die geniet van het leven. 

Op mijn vraag of ie zin had om met me te lunchen kreeg ik een gezellig appje met een voorstel.

Tegen het middaguur kwam hij me halen op z'n scooter, eerst zijn we even naar de Vintage Store gegaan, daarna hebben we een broodje gegeten en zitten kletsen. 

Na een gezellige lunch hebben we zijn voorstel uitgevoerd, samen naar de zonnestudio! 
Hij ging 20 minuten, ik 12 want het was alweer een jaar geleden. 
Heerlijk ontspannend was het en ik kan wel een basis gebruiken voor Sardinië waar het 40 graden zal zijn tijdens onze vakantie aldaar. 

Met rode wangen heeft Koen me afgezet bij het station, hij had nog wat te doen. 
Eenmaal thuis heb ik lekker zitten haken en ik ben blij met het resultaat, er moeten nog franjes aan. 


Ik heb lekker de restjes opgegeten want Mich is weg voor z'n werk, mis mijn liefde. ❤️
Morgen ga ik weer werken, heb er wel weer zin in. 

Mijn dochter is dit weekend met haar vader naar Pinkpop, hoop dat ze het erg leuk hebben samen. 

Ik ga naar bed, welterusten! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten