dinsdag 7 juni 2016

Opbouw

Deze week staat in het teken van opbouw.
Gisteren overleg gehad met teamleider en vrijdag start ik weer met werken. Ook heb ik gisteren weer gefietst, het was even eng doordat ik mijn lichaam en hoofd nog niet 100% vertrouw. 
Koffie met m'n liefje in de stad was heerlijk, fijn om weer in het leven te staan. Eenmaal thuis vielen mijn ogen snel dicht. 

Vandaag staat een tentamen over Groepdynamica op de planning, heb wel geleerd maar of ik het kan reproduceren zal nog blijken. 

Morgen ga ik twee uurtjes les geven en 's middags voor controle naar de gynaecoloog. Donderdag heb ik een Persoonlijk Ontwikkel Gesprek met mijn begeleidster van Inholland. Elke dag een dingetje. En vrijdag weer naar de Rijp. 

Pijn heb ik niet meer, het is ongemak. Mijn linkerlies is gevoelig, en mn buikspieren kunnen soms nog zeuren. Ik span me nu niet echt in dus ben benieuwd als ik weer vol in de beweging ga. Wel ben ik nog moe, ik slaap vast, diep en lang. Dat zal de narcose zijn. 

Ik bouw op, stap voor stap. Nu ga ik nog even leren tot Janneke er is, mijn lieve studiegenoot, met wie ik mee mag rijden naar Amstelveen. 

Fijne dag! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten