woensdag 6 juni 2018

Zen

Morgenochtend heb ik mijn assessment, de allerlaatste stap voor mijn diplomering...

Alsof het nog niet spannend genoeg is....morgen zijn er stakingen gepland bij Connexxion..en ja hoor, ook de 346 die mij dagelijks richting Amsterdam brengt.
Natuurlijk gaan er ook treinen enzo maar vriend en collega H bood een andere oplossing.
Dus vanmiddag na het werk ben ik op m'n fiets richting Vondelpark gegaan waar wij samen een drankje hebben genomen. Bij hem thuis wachtte een bordje pasta en daarna mocht ik mee naar zijn wekelijkse schilderclub. Nou heb ik weleens wat gedaan met kwasten en acrylverf, schilderen met aquarelverf en onder toeziend oog van een echte schilderjuf is toch even wat anders...
Zie het resultaat hieronder.

Zo lekker slapen en morgenochtend op het fietsje door Amsterdam naar Inholland. Geen file- of stakings-stress, vast wel een ander soort stress....
Vanuit de Kinkerbuurt: welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten