zondag 3 juni 2018

Walk, don't run...

Little reminder 

Gisteren kreeg ik een lief cadeautje van vriendin C met een duidelijke boodschap. Ik mag rustig aan doen. Geen harde deadlines meer, geen verslagen schrijven. Geen wekker meer zetten in het weekend. Niet meer van 8 uur 's morgens tot 3 uur 's middags achter mijn laptop werken aan een assessmentdossier of onderzoeksplan....

En toch is het nu 7:52, klaarwakker op zondagochtend....hoofd en lichaam moeten nog leren ontspannen. 

Gistermiddag lukte dat ontspannen wel, even dan...
Toen mijn zoon klein was, speelde hij vaak met mijn haren, ik werd dan helemaal loom en viel soms in slaap. Gisteren tijdens de behandeling bij kapsalon Toni&Guy, waar mijn zoon werkzaam is, vielen mijn ogen soms dicht...ik had zo in slaap kunnen vallen. 

Nu zit ik weer achter mijn laptop dit te schrijven. Alle materialen van studie heb ik op een usb-stick gezet, ook mijn laptopje mag ontspannen en wordt weer gebruikt voor leuke dingen...