maandag 11 juni 2018

De dag verlengen

Sfeerplaatje
Sinds donderdag voel ik me lichter. Figuurlijk is er een last van me afgevallen na het horen dat ik geslaagd ben, letterlijk betekent het meer tijd voor andere dingen dan studeren en verslagen maken.

Zaterdagmiddag begon ons lange weekend die nu nog bezig is, ja ik weet dat het maandag is...

Met een grote hang-lobelia als afstudeer-cadeau kwamen zwager en schoonzus spontaan buurten en zaten we lekker te kletsen over vakanties enzo.

'S avonds eerst een bakkie bij vriendin M in de tuin, daarna naar de Haarlem Shopping Night en bieren met D; vader-van-mn-kinderen en vriend van mijn echtgenoot.

Zondag zijn we naar Amsterdam gegaan aangezien daar de Palladium Store zit. Onze wandelschoenen voor de vakantie zijn binnen!
Daarna hebben we heerlijk gegeten bij Back to Basic waar vriend Francesco de scepter zwaait.

Vandaag een luie maan(zon)dag. Haken, lezen, niksen, zonnen en de BBQ aan, lekker buiten koken. Morgen weer in het gareel. Volgend weekend is alweer volgeboekt met leuke mensen en dingen.

La vita e bella❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten