zaterdag 25 maart 2017

Verzoeknummer

Twee van mijn trouwe lezers appten/mailden mij dat ze het wel stil vonden hier op mn blog.

Al schreef ik maar één keer per week, kreeg ik als tip. Om te lezen hoe het gaat of om een foto te bekijken. 

Ik heb het soms zo druk met verslagen schrijven, lessen maken en meer van dat. Ik kan dan geen letters en teksten meer zien. Alles danst dan voor m'n ogen. 
Een blessure in mijn nek/arm helpt ook niet. Rust is belangrijk maar ja....

De kinderen gaan steeds meer hun eigen gang en hebben het druk, met de agenda op schoot plannen we wanneer we elkaar kunnen zien. Wel spreken we elkaar dagelijks via de app. 

Sociaal is het ook stil, mijn sociale kring bevindt zich tegenwoordig op school en ehh school. RocTop en Inholland. 
De vriendenclub heb ik al tijden niet echt gezien, soms een uurtje in de Flap maar niet echt dus. 

Er komen leuke en spannende dingen aan. Eind april ga ik met mijn dochter naar Parijs, 3 dagen lekker ontspannen. 
En dan in juni De Grote Dag! Onze trouwdag! 

Vanmiddag heb ik na een dienst bij de Rijp lekker in de zon gelegen, sproetjes kweken! 
Daarna zijn Mich en ik even het dorp in geweest, er was een klein marktje waar we een heerlijk boeren-frietje hebben genuttigd op een bankje....

Bij Boekhandel Blokker kochten we een paar boeken en een bakje aardbeien in het kader van boekenweek met het thema "Verboden Vruchten". De aardbei deed ons grinniken...