vrijdag 6 januari 2017

Specks

Gisteren was ik met lieve dochter Nina in de stad, eerst samen geluncht bij Spaarne66, altijd lekker maar te grote porties. 

Daarna zijn we naar een brillenboer gegaan, ik wilde een nieuwe bril, gewoon weer een leesbril ipv varifocus en een minder streng montuur. 
Nina zocht de brillen voor me uit, ook zij probeerde een paar gekke. 



Ik heb de bril gekozen die Nina als eerste voor me pakte. Nog even een meting en klaar, volgende week kan ik mijn nieuwe 'specks' ophalen. 

Daarna zijn we nog de Zara in gegaan, leek wel of het gratis was, wat een drukte! Nina vond een lederen bikerjack, ik ben daarmee vast in de lange rij gaan staan zodat Nina nog kon neuzen. 

Een drankje ging er wel in, bij Café de Lift hebben we onze kelen gesmeerd en een goed dochter-moeder gesprek gevoerd. 
Het was heel fijn om met haar samen te zijn. Mis haar elke dag, haar broer natuurlijk ook. 

Later voegden Michèl, Henk en Cilia zich bij ons. 
Het was een gezellige dag xx 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten