zondag 16 oktober 2016

Benjamin Button

We zijn net thuis van de sportschool, we hebben samen de Milon ronde gedaan bij HappyBodies hier in het dorp. 

Ik sport om me lekker te voelen en om een strakker lichaam te krijgen. Ik hoef niet superdun te zijn, wat er zit is prima, als het maar niet lubbert. 

Aangezien de metingen alweer een tijdje geleden waren gedaan, was ik wel weer benieuwd. 

Gewicht is hetzelfde, vetpercentage iets verhoogd, bmi verlaagd. Al met al ben ik tevreden want mijn kleding zit goed en ik voel me mooi en sterk. 

Waar ik wel een grijns van krijg is het compliment van de computer die alles berekend: die zegt dat ik het lichaam heb van een vrouw van 29! Haha

Michèl was ook nieuwsgierig, vooral naar dat laatste! 
Hij heeft het lichaam van een 35 jarige! 



Hebben we samen ineens nog meer jaren voor boeg! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten