dinsdag 9 augustus 2016

Studietijd

Gisteren ging de digitale brievenbus van Inholland weer open. 
(her)Tentamens moeten digitaal worden ingeleverd en dat kost tijd....
Handgeschreven observatielijsten moeten eerst gescand, filmpjes moeten eerst op maat worden geknipt. Documenten moeten in een bepaalde format. 

Vanmorgen de printer/scanner op tafel, draadloos werkt niet omdat wifi in ons tuinhuis slecht is en via m'n hotspot is ook niet handig want dat vreet MB's. 
Dus een ouderwets 'draadje' gekocht. Inpluggen en gaan, dacht ik. 

Niet dus, Mich is een hele tijd bezig geweest om de juiste instellingen in te stellen en programma's te downloaden, heen en weer lopend naar de slaapkamer omdat wifi daar nog enigszins werkt. 

Het is gelukt, ik kan nu via het 'draadje' printen en scannen. Gelukkig is de digitale brievenbus nog open tot 22 augustus want ik ben er alweer klaar mee. ( zie vorige blogpost over gebrek aan geduld) Morgen ga ik er verder mee. 



Nu heerlijk ouderwets lezen van papier en een beker thee, straks ga ik een extra dienst werken van 16:00 tot 22:00. 

Fijne (digitale) dag!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten