maandag 8 augustus 2016

Geduld.....

Is niet mijn sterkste eigenschap. 

Vooral bij iets wat je niet in de hand hebt maar op je hoofd. 

Ik heb een tijd kort haar gehad, echt kort. 
Nu wil ik- en de rest van mijn gezin- het weer wat langer hebben. 

Wat een drama....
Ik zit nu op een rare lengte, een soort bob die alleen uit de onderlaag bestaat. 
Boven is het nog kort. 


En krullen zijn gek op kort, want dat kunnen ze goed laten krullen aarrgghhhh

Met mijn mini-stijltang tem ik die krulletjes. Maar fietsen in de wind kan niet tegen die tang op, dus dan maar grover materiaal. Zie foto. 

Gelukkig is het vroeg en donker, straks bij mn werk gauw die speldjes er weer uit....pffff 

Verleiding om weer kort te gaan is groot, maar ik moet doorzetten, wil met de bruiloft een mooi kopje hebben. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten