maandag 27 juni 2016

Feest

Afgelopen weekend was het feest. 
Dat begon op vrijdagmiddag, samen met m'n studiegenootjes hebben we het jaar afgesloten met lekker eten en gezelligheid. Mieke was oppas voor de honden van haar ouders en dus togen we naar Twisk. Een schitterende boerderij met prachtige tuin was onze feestlocatie, ik voelde me direct thuis in de boerenkeuken en moestuin. 
De hapjes die ik ter plekke had gemaakt gingen erin als koek. 

Zaterdag zijn Mich en ik eerst gaan werken aan onze beschermkleur voor Sardinië. 's Middags zijn we de stad ingegaan waar ik bij Douglas een MAC lipstick mocht uitkiezen als cadeautje voor m'n propedeuse. I am a sucker for make-up.  


's Avonds zijn we heerlijk gaan eten bij La Foule in de Haasstraat te Haarlem. Heerlijk Frans eten bereid door Gérard, zoals wij Gerrit hebben gedoopt. 

Gisteren was een zonnige zondag die we in de tuin hebben doorgebracht, lezen, haken, luieren, snacken.  



Vandaag moet de regenjas weer uit de kast en is het uit met de pret. 
Happy, rainy Monday to you! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten