donderdag 2 juni 2016

Cocon

Pas of al?
Een week geleden was de operatie, voelt alsof ik al heel lang pijn en ongemak ervaar maar pas een week geleden heeft de arts mijn buik doorgewroet. 

Geduld is niet mijn sterkste punt, deze stier wil alles gisteren af hebben. Dat geduld wordt aardig op de proef gesteld. 

Dus revalideren, zoals mijn stagebegeleider Herman het liefdevol noemt, is een opgave. Ik loop elke dag een beetje meer maar het meerendeel zit/hang ik. Tijdens die houding lees ik een beetje, studeer een beetje maar de narcose moet er nog uit dus dat gaat nog niet langdurig. 

Ik haak en haak, gisteren een vest afgemaakt waaraan ik een tijdje geleden was begonnen. Ik ben blij met resultaat. Ook ben ik blij met m'n donkere haren, het blond was gewoon armoedig geworden.

Ik hoop snel uit deze cocon te kruipen en weer met 100% energie in het leven te staan, zit nu op 75-80%. Geduld.....

Ps let niet op mn nachtpon en suffe hoofd maar op mijn mooie vest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten