woensdag 4 mei 2016

Vakantie

Ik heb vakantie van school en stage en dacht die dagen te gebruiken voor school en stage.
Niet dus. 
Ik probeer het wel, boek open op schoot, map uit de kast, maar ik doe er niets mee. 
Hoofd wil niet, ik lees maar sla het niet op, hoofdpijn produceert ie wel helaas.
Handen willen wel en lijken hoofd te hebben uitgezet. 
Haken, schilderen, knutselen. 
Zou dat nou mijn vakantiestand zijn? 
Vanmorgen kralen geregen, heel veel. 
Dinsdag weer college, dan gaat mijn hoofd echt op standje AAN! 

Zie hier de productie van vandaag: 


De yinyang windgong die ik jaren geleden van mijn kinderen kreeg was kapot, nu met kleurige kralen weer als nieuw. 



Een spiraal van kleur die draait in de wind. 


Mijn eerste dromenvanger, wat een gepriegel! 

Ik ga even echte dromen vangen, dutje horizontaal! Fijne vakantie hoofd!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten