maandag 30 mei 2016

Uni tasking

Wij vrouwen kunnen multi-tasken, veel tegelijk doen dus.
Sinds donderdag kan ik alleen maar uni-tasken en zelfs daar heb ik alle concentratie voor nodig. 
Simpele dingen als tot zitten komen en opstaan kosten moeite en focus, pijnlijk ook nog grrr
Thee zetten doe ik nu heel bewust, voorheen deed ik allerlei dingen terwijl het water tot kookpunt kwam, nu wacht ik daarop want mijn tempo is zo laag....voor ik de keuken uit ben, fluit ie al. 

Douchen, ook zoiets, vermoeiend zeg! 
Ik heb nu begrip voor mijn 'oudjes' die te moe zijn om te eten na een douchebeurt. 
Slopend is het. 

Ik heb vandaag bewust wat strepen gezet in mijn agenda want anders ga ik eind volgende week onderuit. Geen les volgen en geven deze week en werken gebeurt pas na 6 juni weer. Vandaag wel aan een tentamenopdracht gewerkt, zitten lukte redelijk, concentreren met vlagen. Stapje voor stapje dus. 

Nu zit ik weer onder mijn dekentje te rillen en dit te tikken. 
Ik ga stoppen en mijn ogen even dichtdoen. 
Eén ding tegelijk. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten