zaterdag 21 mei 2016

Ander gezicht

Toen ik gisteren na een dagdienst naar huis fietste waren mijn gedachtes:
Ik ga gelijk naar bed.
Ik haal wel een patatje of ik eet niet. 
Oh nee ik moet nog een projectplan schrijven. Pffff ik ben moe. 

Ik ben niet naar bed gegaan maar heb even in de tuin gescharreld. 
Halverwege de snackbar ben ik omgedraaid en naar de supermarkt gegaan. 
Ik heb een ovenschoteltje gemaakt met tortelini, tomaat, courgette, ham en room. 
Ik heb met collega-docent S de inhoud van onze lessen besproken. 
Ik heb dat projectplan geschreven. 
Ik heb een cappu voor mezelf gemaakt. 

En als beloning mocht ik van mezelf mijn blog aanpassen. 
Rustig en licht is ie nu. Overzichtelijk en met tips voor jou in de zijbalk. 
Onze muurschildering aan de rechterkant. 

Toen mijn lief thuis kwam zat ik klaar met wat lekkers en een koud biertje. 

Achteraf was het een fijne vruchtbare avond, vanmorgen heb ik heerlijk uitgeslapen en de nacht was ook rustig. 
Ik ga dit weekend in met een nieuw gezicht, uitgerust dus. 

Fijn weekend iedereen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten