dinsdag 26 april 2016

Happy

It's my party and I'll cry if I want to.....

De enige tranen zijn tranen van geluk. 
Vandaag, 43 jaar geleden, zag ik het levenslicht, Engels licht mag ook. 

Vandaag voelde ik eerst de man van mijn hart naast me, hij zong me zachtjes toe. Daarna de tekst van 'Happy Birthday' op het scherm van mijn mobiel, de vader van mijn kinderen was vroeg wakker. 

Lieve berichtjes van mijn moeder en studiegenootjes maken me blij. 

Het cadeautje dat ik mezelf gaf ook: 

Het vestje komt goed van pas op deze winterse dag in April, Prince zong het ooit: Sometimes it snows in April. Rip. 

Straks heerlijk naar de kapper en browbar, daarna shoppen met mn lief. 
Vanmiddag komen mijn kinderen en schoonouders bij ons eten. 

Wat een rijkdom ❤️ 
Fijne dag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten