zaterdag 30 april 2016

Bubab

4 jaar geleden zag ik de advertenties in de Flow voor Bubab, een webshop voor vintage spullen.
Ik kocht er een tas en oorbellen en tot mijn verrassing kon ik de mooie spullen ophalen in mijn eigen stad! 

Ik voelde direct een klik met Elizabeth, de eigenaresse van deze gave webwinkel. 
Anderhalf jaar geleden opende zij een studio waar ik samen met collega Mirel haaklessen heb gegeven. 

Vandaag was de opening van de nieuwe winkel, in een prachtig pand in de Jacobijnestraat kan je nu van donderdag t/m zaterdag terecht om alle spullen in het echt te zien en kan je de vintage jurken passen. 


Nieuw in het assortiment zijn de klompen van het merk Lotta. 


Het was een feestelijke middag met een lach, bubbels, bloemen en cadeautjes. 
Elizabeth, heel veel succes en ik kom regelmatig buurten ❤️ 



Bubab - Jacobijnestraat 4 - Haarlem
www.bubab.nl 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten